reklama

HLBOKO erotické Vianoce a vymodlený dar

Tak. A máme čo sme chceli :P

Písmo: A- | A+
Diskusia  (42)

Ja už vlastne ani neviem, čo by som si na tie Vianocezaželala. Od mamy chcem vždy peniaze, lebo tých nikdy nie je dosť, od otcanejaký ten nový mobil alebo podobnú somarinu a od starkej okrasnú dečku,lebo viem, že ich strašne rada vyšíva. Vždy sa strašne poteším keď nejakúdostanem a s plesajúcim srdcom ju odložím do krabice k ostatným prenádhernýmdečkám s ľudovými motívmi. Holt starká je boss.

Inak je to s darčekom od Moniky. Ona veľmi dobre vie,že som sa nenarodila na to, aby som prinášala ľuďom do života svetlo a nádej,ktorou by precitali zo zúfalstva a ich mysle sa obracali k nebeským výšinámbla bla amen. Ba práve naopak. Som priam POSADNUTÁ pozemskými.... rozkošami a pôžitkami.Keď sa ma teda spýtala, čo by som chcela pod stromček, stačil jediný pohľad a vedela,ktorá bije JA aby ste z toho mali aj vy nejaký zážitok, zložila som o tom báseň– umeleckú až strach. Urobte si pohodlie, sadnite si nejako obkročmo a čítajte;)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

TEN CHVEJIVÝ POCIT VIBRÁCIÍ 

Malasom styk s vibrátorom.

Boltak nežne vianočný.

Podstromček som si s ním ľahla

Malisme sex polnočný.

Veľmisa chvel v mojich rukách,

A jasom sa vzrušila

Oddanáneskutočným mukám,

Orgazmussom tušila...

Monikatiež,

Primne s vzdychom,

Ukájalapotrebu.

Spravilisme sa (jak je zvykom)

Odzaduaj odpredu.

A obev tom slastnom snení

Srozkročenými nohami,

Bolisme vo vytržení

Zemsa chvela pod nami.

Samévzruchy vrrrrrr a vzdychy

Boloto tak dráždivé.

Hmmmtie vibrátora vpichy...

Ahlavne som nečakala

Kýmsa úd postaví a rozvinie!

Vibrátorto veľký pojem.

Skladámódy oslavné.

Mám zneho len dobrý dojem.

Atakto to zostane.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(A JUST ANO :-D )

Rebeka Zyrkan

Rebeka Zyrkan

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volajú ma Zyra a píšem preto, aby sa ostatní bavili a zapájali prázdninujúce mozgové bunky. Zoznam autorových rubrík:  Jazykovedno-kritickyLiteráriumVysoko umelecký textSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu