reklama

Keď mi hlavu rozbíjaš

Venované mojej BÝVALEJ láske.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Volala som ťa medvedíkom,
teraz "sviňa" riekla by som snáď.
Moja tvár nežná je svedkom,
keď dotkol sa jej tvoj chlpatý hnát.
Neviem o čo išlo ti v danom momente,
bolelo to a krv mi tiekla prúdom.
Ak by som sa necítila tak dementne,
poslala by som ťa aj s tým tvojim údom.
Medvedík... minulosť. Teraz prasa, sviňa...
a ja plačem, zbieram krv do dlaní,
a ty vravíš, že to nie je tvoja vina.
Spomínam na noci plné vkladaní.
Keď si mi naposledy rozbil hlavu o zrkadlo,
nebrala som to vážne.
Nikdy by mi ani nenapadlo,
že naša láska nejako nám viazne.
Teraz dávam pod prúd vody tvár svoju,
a krv tam steká tajne.
Nehovor, Odpusť mi...
Pre mňa si hovado bezvýznamné.

Rebeka Zyrkan

Rebeka Zyrkan

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volajú ma Zyra a píšem preto, aby sa ostatní bavili a zapájali prázdninujúce mozgové bunky. Zoznam autorových rubrík:  Jazykovedno-kritickyLiteráriumVysoko umelecký textSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu