reklama

"Elégia nevydareného sexu"

Od srcca úprimne mala som mu povedať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Najvác som sa tešila
Kedy si dáš dole trenky
Najvác som sa zdesila
Ked som zočila ty tvoje šunky
Z očú stríka mi krv
Nedá sa na to kukať
Varovať mal si ma prv
Než si ma začal šukať
Jako trabanta ťa nadhadzuje
Na mojom štíhlom tele
Pinďúr ti vyskakuje
Vnútro mám boľavé celé
A ty sa šťastne usmívaš
S otvorenou hubou
Potom telo umývaš
Pod horúcou vodou
A ja sa porád čudujem
Čože sa to stalo
A v duchu sa spytujem
Či to za to stálo
Totok nebol sex
Totok bol smiex

No vážne chlapi, zamyslite sa...

Rebeka Zyrkan

Rebeka Zyrkan

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volajú ma Zyra a píšem preto, aby sa ostatní bavili a zapájali prázdninujúce mozgové bunky. Zoznam autorových rubrík:  Jazykovedno-kritickyLiteráriumVysoko umelecký textSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu